Top Ad unit 728 × 90

Επικεφαλίδες

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΡΟΔΙΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ

ΕΛΕΥΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Ή ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΟΝ ΦΑΥΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ;



ΤΕΛΧΙΝΙΣ ΡΟΔΙΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ

Ανακοίνωση 6/3/2013

Τα τελευταία χρόνια λόγω της δήθεν οικονομικής κρίσης, μιας κρίσης που είναι καθαρά πολιτισμική, παρατηρείται μια επιστροφή σε συμπεριφορές που παραπέμπουν σε σκοτεινές εποχές του Μεσαίωνα. Πιο συγκεκριμένα, τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα στο νησί του ολόλαμπρου Ηλίου, την Ρόδο, από ομάδες και ιστολόγια να ανταγωνίζονται με το εθνικιστικό κόμμα της Χρυσής Αυγής για το ποιοι είναι πιο «πατριώτες», μη γνωρίζοντας πως οι έννοιες Έθνος-Πατρίδα-Ελληνισμός-Δημοκρατία επανεμφανίστηκαν με την Γαλλική Επανάσταση. Επίσης οι ομάδες αυτές, αυτοαποκαλούνται «Έλληνες Εθνικοί», αυθαίρετα καθώς οι Έλληνες Εθνικοί, είναι οι άνθρωποι που ακολουθούν την εθνική τους παράδοση, μια παράδοση που έχει δημιουργηθεί μέσα από τις δικές τους διεργασίες σύμφωνα με την νοοτροπία τους, την ιδιοσυγκρασία τους, το ήθος τους και το περιβάλλον τους, μιας Ελληνικής πολυθεϊστικής εθνογονίας που φθάνει μερικές χιλιάδες χρόνια πριν, έως της χαραυγής του ανθρώπινου πολιτισμού. Ανέπτυξαν, τις πολιτικά αυτοθεσμιζόμενες κοινωνίες οι οποίες εμφανίστηκαν πάνω σε τούτον τον πλανήτη. Λειτούργησαν μέσα από κοινωνίες που το ατομικό και το δημόσιο συμφέρον, υπήρξαν απολύτως ταυτόσημα. Λειτούργησαν μέσα από κοινωνίες που όριζαν την έννοια “ελευθερία” όχι ως ατομική συλλογή δικαιωμάτων άμυνας, απέναντι σε μία διαχωρισμένη εξουσία και απέναντι σε ανταγωνιστές συνυπήκοους (συν-υπακούοντες), αλλά, αντίθετα, ως το δικαίωμα του ενεργού πολίτου στην αξιοπρέπεια και την αυτορρύθμιση της καθημερινής του ζωής. Οι Έλληνες Εθνικοί είναι άνθρωποι καθαρά Δημοκράτες, μη έχοντας καμία σχέση με τα πολιτικά ρεύματα του 20ου αιώνα αριστερά-δεξιά, τα οποία έχουν βγάλει από την κοινωνική δικαιοσύνη και το αίτημα για το συλλογικό συμφέρον τον ανθρωπισμό και έχουν ως βάση την ομογενοποίηση των ανθρώπων, διεθνισμός ένας εθνικισμός.

Η σύγχυση εσκεμμένη η όχι της ταύτισης με έννοιες όπως του εθνικισμού αν δεν είναι εκ του πονηρού προέρχεται από ανθρώπους με χαμηλό πνευματικό επίπεδο και ουσιαστικά χριστιανούς “ελληνοχριστιανούς” που δεν έχουν καμιά γνώση της ελληνικής εθνικής θρησκείας και αποτελούν για την ίδια ξένο σώμα και την προσβάλουν. Ουσιαστικά το πρόβλημα αυτών των ανθρώπων είναι ο αντιεβραϊσμός τους η αγωνία τους δηλαδή για έναν καθαρό χριστιανισμό απαλλαγμένο από την εβραϊκή του καταγωγή. Η Ελληνική Εθνική Θρησκεία βεβαιώνουμε ότι δεν είναι χωράφι η κτήμα του κάθε εγκλωβισμένου ψυχικά αρρώστου χριστιανού που πιστεύει ανόητα και επικίνδυνα ότι είναι ένα καλό μέσο για να βγάλει από μέσα του εκείνα τα εκδικητικά ένστικτα που επιμελώς του καλλιέργησαν εκείνοι που τον θέλουν ψυχικά άρρωστο δηλαδή η Ορθόδοξη θεοκρατία. Η Ελληνική Εθνική Θρησκεία έχει επίσημα όργανα και φορείς, το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών που είναι η φωνή των Ελλήνων Εθνικών (Πολυθεϊστών) το οποίο εδώ και μερικά χρόνια έχει καταθέσει στις πολιτειακές αρχές της χώρας υπόμνημα για την επίσημη αναγνώριση της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας, καθώς και το European Congress of Ethnic Religions (Ευρωπαϊκό Συμβούλιο των Εθνικών Θρησκειών) το οποίο σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο συντονίζει και προστατεύει τις δράσεις των Αυτοχθόνων θρησκευτικών ομάδων και οργανώσεων.

Με απλά λόγια οι ρητορικές μίσους και εχθρότητας προς άλλους λαούς και πολιτισμούς, οι μισαλλόδοξες ρατσιστικές συμπεριφορές που συγχρωτίζονται με πολιτικά κόμματα και οραματίζονται εκκαθαρίσεις στο οτιδήποτε διαφορετικό, και εμπλέκουν σε αυτό το άθλιο παιχνίδι εμάς τους Έλληνες Εθνικούς τους ενημερώνουμε ότι έχει λήξει. Δεν μπορεί να υπάρξει πνευματικά υγιείς άνθρωπος και πολύ περισσότερο Έλληνας Εθνικός πέρα και σε αντιδιαστολή από τις παρακάτω θέσεις οι οποίες αποτελούν επίσημη Διακήρυξη σκοπών και θέσεων της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας.

Η Διακήρυξη Των Ελλήνων Εθνικών

ΤΙ ΠΡΕΣΒΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ

1.Αποσκοπούμε στην ηθική υπεράσπιση και παλινόρθωση του Ελληνισμού, τον οποίο εννοούμε όχι ως σύγχρονη υπηκοότητα ή απλή φυλετική αλυσίδα, αλλά ως μία συγκροτημένη κοσμοθέαση και ένα εξ αυτής αναδυόμενο σύστημα αξιών που μπορεί να πραγματωθεί σε κάθε σφαίρα της καθημερινής ζωής, έναν Ελληνισμό που αφορά κάθε πολιτισμένο και ποιοτικό άνθρωπο αυτού του πλανήτη.

2.Θεωρούμε τον άνθρωπο ως μία μη διαπραγματεύσιμη αυταξία, ως μία ιερή μοναδικότητα πολύ πέραν ενός απλού αθροίσματος προβολών ρόλων και σχέσεων, εμπνεόμαστε από τα ιδανικά του Ανθρωπισμού, όπως αυτά έχουν κατανοηθεί και διατυπωθεί από τους Έλληνες φιλοσόφους, από την διανόηση της εποχής των Αντωνίνων και τους στοχαστές του Ευρωπαϊκού Διαφωτισμού.

3.Αναγνωρίζουμε την μη διαπραγματεύσιμη ιερότητα του φυσικού Κόσμου και όλων των μορφών ζωής, σύμφωνα με την προσέγγιση της πολυθεϊστικής Εθνικής Ελληνικής Θρησκείας, καταφάσκουμε την ζωή σε όλα τα επίπεδά της και θεωρούμε αντιπάλους μας όλα όσα υποβιβάζουν αυτή την ιερότητα ή επιχειρούν να υποτάξουν την πλήθυνση και την πολυμορφία σε αυθαίρετες ενοποιήσεις και ομογενοποιήσεις.

4.Δίνουμε προτεραιότητα στο «εμείς» αντί στο «εγώ», στην συλλογική κουλτούρα αντί στην αποσπασματική ατομική δράση, στην αλληλεγγύη και την εκ των έσω ανάδειξη των αρίστων ανθρώπων μας. Θεωρούμε την ίδια στιγμή αυτονόητη την ετερότητα και την πολυφωνία, που, κατ’ εμάς, δεν απειλεί αλλ’ αντιθέτως ισχυροποιεί την αρμονία του όποιου συνόλου.

5.Τοποθετούμαστε ενάντια σε κάθε μορφή πολιτικής αυταρχίας, ολοκληρωτισμού και θεοκρατίας και τασσόμαστε υπέρ της απόλυτης αυτοθέσμισης και της πραγματικής Άμεσης Δημοκρατίας, που όπως απέδειξαν οι πρόγονοί μας που την εφηύραν δεν έχει τίποτε να κάνει με ισοπεδωτισμό, μαζικοποίηση και αχρειοκρατία.

6.Δεχόμαστε την διαφωνία όχι ως κάτι το ανεπιθύμητο που πρέπει να θεραπεύσουμε, να αντικρούσουμε, να καλύψουμε ή να αποφύγουμε, αλλά ως μία καλοδεχούμενη εκδήλωση της διαφορετικότητας των ανθρώπων. Δεχόμαστε την διαφορετικότητα ως κάτι το απολύτως αναγκαίο για την συλλογική μετάβαση σε ανώτερα πνευματικά επίπεδα, στα οποία πολύ δύσκολα μπορεί να φθάσει ένα μεμονωμένο άτομο.

7.Υπηρετούμε την λογικότητα και τον ελεύθερο στοχασμό, την άνευ εμποδίων μετάδοση των απόψεων και των πληροφοριών, την αποτόλμηση της έρευνας ακόμα και σε περιοχές που το σύγχρονο κατεστημένο μάς έχει αποστερήσει ως τάχα «απαγορευμένες», υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα όλων των απόψεων να ακούγονται, εκτός από εκείνες που οι ίδιες δεν αναγνωρίζουν το ίδιο δικαίωμα σε άλλους, εκτός δηλαδή από ιδέες που προπαγανδίζουν ρατσισμό, οργανωμένα συστήματα ανελευθερίας και κάθε είδους μισαλλοδοξία.

Έτσι οι ομάδες αυτές χρησιμοποιώντας τις έννοιες και τα Ιερά μας σύμβολα και κρύβοντας κάτω από αυτά τον Φαύλο Άνθρωπο, έναν άνθρωπο με χαμηλό πνευματικό επίπεδο και ως έναν βαθμό επικίνδυνο για τις ιδέες που εκπροσωπεί. Στην πραγματικότητα είναι εκπρόσωποι του απολυταρχισμού, ενός απολυταρχισμού που οι Αρχαίοι πρόγονοί μας πολέμησαν στο Μαραθώνα και στις Θερμοπύλες, ενός απολυταρχισμού που νίκησε το Ελληνικό Έθνος και εισήλθε στην Ευρώπη με τον, κατά τα άλλα, «Μεγάλο» Κωνσταντίνο. Το Ελληνικό πνεύμα στους σκοτεινούς χρόνους του μεσαίωνα ενέπνευσε τους ανθρώπους για ελευθερία, όπως οι Έλληνες “stratioti” οπαδοί του Γεώργιου Πλήθωνος Γεμιστού πολέμησαν τους Οθωμανούς όταν οι Παλαιολόγοι είχαν παραδοθεί, αντιστάθηκαν μαζί με το ντόπιο πληθυσμό της Πελοποννήσου και συνέχισαν τον αγώνα όλο το 15ο αιώνα και στις αρχές του 16ου, μετά χάνονται τα ίχνη τους μέχρι που εμφανίζεται το φαινόμενο που γνωρίζουμε ως κλέφτες. Σε χρόνια σκότους, παρακμής και κρίσεως, σε περιόδους διάλυσης της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας (βυζάντιο) το κίνημα του Γεώργιου Πλήθωνα Γεμιστού κατεβαίνει στο Μιστρά και ουσιαστικά διεκδικεί αυτονομία του ελληνικού έθνους και αναβίωση της αρχαίας ελληνικής παράδοσης, αλλά καταπνίγηκε από τον κλήρο ο οποίος κλήρος συνεργάστηκε στη συνέχεια με τους Οθωμανούς.

Οι Έλληνες του μεσαίωνα είχαν πλήρη συνείδηση ότι ήταν κάτι διαφορετικό από τους βυζαντινούς. Το 1200 έχουμε τη μεγάλη εξέγερση του Λέοντα Σγουρού που πολιορκεί την Αθήνα και αρχίζει να πορεύεται προς την Κωνσταντινούπολη αλλά δυστυχώς η προσπάθεια του σταμάτησε λόγω της 3ης σταυροφορίας που άλωσε την Κωνσταντινούπολη και στη συνέχεια ηττήθηκε πολεμώντας τους Φράγκους στον ελλαδικό χώρο. Στο σημείο αυτό να τονίσουμε πως ο Βυζαντινός μητροπολίτης Αθηνών που υπερασπίστηκε την πόλη της Αθήνας από τον Έλληνα Λέοντα Σγουρό παρέδωσε την πόλη στη συνέχεια στους Φράγκους αμαχητί. Από όλα αυτά διαπιστώνουμε ότι το ελληνικό πνεύμα επέζησε από τους Έλληνες Εθνικούς του μεσαίωνα, Λέοντα Σγουρό, Γεώργιο Πλήθων Γεμιστό, Πέτρο Μπούα, Κυργιώργη Δαιμονογιάννη, Μάρουλο Ταρχανιώτη “stratioti” και επανεμφανίστηκε στους επόμενους αιώνες σε μια πρώιμη φάση με την αναγέννηση, έπειτα με τον διαφωτισμό και το ξέσπασμα της Γαλλικής Επανάστασης, με τον υπέροχο νεοκλασικισμό στην τέχνη του 19ου αιώνα, και φυσικά με την Ελληνική Επανάσταση του 21΄.

Καθώς τα επαναστατικά ρεύματα φούντωναν στην Ευρώπη, και οι λαοί ψάχνανε ξανά τις ρίζες τους με οδηγό τους τις ανθρωπιστικές αξίες της αρχαίας Ελλάδας οι κρατούντες μη μπορώντας να σταματήσουν την παλιγγενεσία των εθνών, ιδιοποιήθηκαν αυτά που μέχρι τότε μισούσαν, μεταλλάσσοντάς τα προς όφελός τους και ξεγελώντας για μια ακόμα φορά τους λαούς της Ευρώπης, δημιούργησαν τα αρτηριοσκληρωτικά Έθνη Κράτη. Με δογματική και ολοκληρωτική καθοδήγηση των λαών απέκλειαν ομόφυλους ανθρώπους που τύχαινε λόγω ιστορικών περιστάσεων να ομιλούν απλά διαφορετική γλώσσα, να έχουν διαφορετική θρησκεία η απλά δεν ήταν αρεστοί στις επίσημες κρατικές αρχές η απλά τύχαινε να κατοικούν εκτός των γεωγραφικών συνόρων που το κάθε κράτος επεδίωκε η και μπορούσε να έχει ως επικράτειά του. Ο Εθνικισμός ήταν το εργαλείο που εφαρμόστηκε για την τότε ομογενοποίηση των διαφορετικών πληθυσμιακών ομάδων που «τύχαινε» να βρίσκονται μέσα στην γεωγραφική σφαίρα επιρροής του κάθε νέου Έθνους Κράτους και απέκλειε άλλες λιγότερο η περισσότερο συγγενείς που και αυτές με την σειρά τους γινόντουσαν θύματα ενός άλλου αντίστοιχου ομογενοποιητικού συνήθως γειτονικού εθνικισμού. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι η αποκοπή των λαών από την αναζήτηση της πραγματικής τους παράδοσης όπως είχε γίνει με την πολιτική και στρατιωτική επικράτηση του χριστιανισμού στη Ευρώπη μέσω της Χριστιανικής αυτοκρατορίας του Κωνσταντίνου και τον μετέπειτα αυτοκρατόρων, την ακόλουθη ιστορικά δημιουργία νέων μεσαιωνικών βασιλείων και φυσικά την δημιουργία Εθνών Κρατών που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματική παράδοση και το πολιτισμικό γίγνεσθαι των λαών που κατοικούν σε αυτά οδηγεί σε ανταγωνιστικές ψευτο-εθνικές κουλτούρες. Αυτός είναι ο Εθνικισμός ο οποίος ζει και επιβιώνει από την σύγχυση και το ψέμα. Ο Εθνικισμός είναι κυρίως όργανο υποδούλωσης των ακολουθούντων του (οπαδών του), και δευτερευόντως ενός άλλου αντίστοιχου εθνικισμού (γεωγραφικού η ιδεολογικού).

Ως Ρόδιοι Εθνικοί, υποστηρικτές της άμεσης δημοκρατίας που εφηύρε η κοσμοαντίληψη των αληθινών Ελλήνων προγόνων μας και του ανθρωπισμού που εφηύρε ο Στωϊκός Φιλόσοφος Παναίτιος ο Ρόδιος, αποστασιοποιούμαστε από αυτές τις ομάδες και ξεκαθαρίζουμε ότι τέτοιες στάσεις και συμπεριφορές οι οποίες μας προσβάλουν και μας παραποιούν σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να μας αντιπροσωπεύουν. Σκοπός μας είναι να κρατήσουμε την φλόγα της Επανέλλήνισης αναμμένη, ώστε κάποια στιγμή, σε δέκα χρόνια, σε έναν αιώνα, σε κάποια στροφή της ανθρώπινης ιστορίας, να ξαναλάμψει το φως του Θεού Ήλιου, να ξαναλάμψουν οι Έλληνες, όπως οι πρώτοι κάτοικοι αυτού του τόπου οι Τελχίνες που εργάστηκαν για τον ερχομό των Ηλιάδων.


ΕΛΕΥΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Ή ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΟΝ ΦΑΥΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ; Reviewed by ΤΕΛΧΙΝΙΣ ΡΟΔΙΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ on 1:26:00 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Όλα τα δικαιώματα δεσμεύονται από το ΤΕΛΧΙΝΙΣ ΡΟΔΙΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ © 2014 - 2015
Με την Αρωγή των Διιπετές, Και Υ.Σ.Ε.Ε.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.