Top Ad unit 728 × 90

Επικεφαλίδες

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΡΟΔΙΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ

ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΓΕΝΙΚΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ


Τι είναι το ΥΣΕΕ;
Το ΥΣΕΕ, ιδρύθηκε τον Ιούλιο του «1997» και αποτελεί μία συλλογικότητα που αποσκοπεί στην ηθική και φυσική υποστήριξη, αλλά και παλινόρθωση της πραγματικής, δηλαδή της Εθνικής, Πολυθεϊστικής Ελληνικής Παραδόσεως, Θρησκείας και Καθημερινού Τρόπου στη σύγχρονη Ελληνική κοινωνία η οποία καταδυναστεύεται από την Χριστιανική Ορθόδοξη Εκκλησία και από έναν αδιάλλακτο Βυζαντινισμό.
Το ΥΣΕΕ έχει νομικώς, για λόγους σταθερότητας, τη μορφή Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας που πλαισιώνεται από δύο ομόκεντρους κύκλους υποστηρικτών, έναν εσωτερικό και έναν εξωτερικό. Ο πρώτος κύκλος περιλαμβάνει ενεργούς υποστηρικτές, ενώ η συμμετοχή στον δεύτερο κύκλο περιορίζεται στην απλή οικονομική υποστήριξη των δραστηριοτήτων μας.
Σκοπός του ΥΣΕΕ, σύμφωνα με το καταστατικό του, είναι «η με κάθε νόμιμο μέσον ευαισθητοποίηση του Ελληνικού λαού για εξασφάλιση του σεβασμού, της διάσωσης, της φυσικής και ηθικής προστασίας, της αποκατάστασης και, τέλος, της ανάδειξης, των μνημείων, συμβόλων, ιδεών και ζωντανών μορφών της αρχαίας Ελληνικής Παράδοσης, υπό την έννοια της ευρύτερης Κοσμοαντίληψης, της Φιλοσοφικής Σκέψης, της πολιτικής αντίληψης, της Εθνικής Θρησκείας, των Καλών Τεχνών, των ηθών και των εθίμων, της γλώσσας, της Μυθολογίας, της συμβολιστικής, της Ελληνικής Γραμματείας και όλων των συναφών τομέων».

Προς τι ο προσδιορισμός «Ύπατο»;


Το ΥΣΕΕ προσδιορίζεται με τον όρο «Ύπατο», γιατί ιδρύθηκε μετά από μακρές επαφές, συζητήσεις και διαδικασίες που ξεκίνησαν το «1993» μεταξύ των παλαιοτέρων εν Ελλάδι ομάδων Εθνικών («Διιπετούς» Αθηνών, «Ταλετά» Σπάρτης και «Έλληνων Εθνικών» Θεσσαλίας), οι οποίες πριν από αυτό είχαν καταλήξει κατά την περίοδο «1995» - «1996» στο πρόσκαιρο σχήμα του «Ομοβουλίου των Ελλήνων Εθνικών», ιδρυθέντος δύο μήνες μετά από συγκέντρωση στο νότιο Όλυμπο στις 9 Σεπτεμβρίου «1995».
Λέγεται και είναι «Ύπατο», γιατί στα πλαίσια μίας συνεργασίας καλής πίστεως και θελήσεως, αποσκοπεί στη συνεργασία όχι μόνο με άτομα αλλά και ήδη συγκροτημένες ομάδες για την άρθρωση ενός έγκυρου και μαζικού λόγου στη σύγχρονη Νεοελληνική πραγματικότητα, πράγμα που έχει ήδη επιτύχει δεδομένων των άνω των 140 παρεμβάσεών του, των πολλών επιτοπίων παραστάσεων και διαμαρτυριών, και των άνω των 100 διαλέξεων, εορτασμών αρχαίων εθνικών επετείων, δημοσίων τελετών και μορφωτικών εκδηλώσεών του, που το κάνουν ν αποτελεί εκ των πραγμάτων την «πρώτη γραμμή» του κινήματος για την επιστροφή στους Πάτριους Τρόπους, καθώς παραμένει πάντοτε ανοικτό για συνεργασία με κάθε υγιά, δηλαδή δημοκρατική, ομάδα Εθνικών, όπως και πάντοτε πρόθυμο να παράσχει την βοήθειά του για ίδρυση νέων τέτοιων σε κάθε πλευρά της Ελληνικής γής.
Το ΥΣΕΕ λειτουργεί με τη μέθοδο της «ομπρέλας», βοηθώντας ανιδιοτελώς τις επί μέρους ομάδες, δίχως να παρεμβαίνει στις ιδιαίτερες θέσεις ή πρακτικές τους και, κυρίως, δίχως να καταργεί την αυτονομία τους.
Δεν αποτελεί ένα... «Βατικανό» των Εθνικών, ούτε μία... Γ.Σ.Ε.Ε. διαφόρων ετερόκλητων ομάδων, αλλά απλώς, όπως προείπαμε, μία «ομπρέλα», η οποία αποκλειστικώς στη βάση σχέσεων καλής πίστεως, καλής προαιρέσεως και αλληλοεκτιμήσεως αποβλέπει στη διεύρυνση του εν Ελλάδι ρεύματος των Εθνικών με τεχνική, νομική, ακόμη και οικονομική βοήθεια προς υπάρχουσες υγιείς ομάδες, καθώς και με παρότρυνση για δημιουργία νέων σε κάθε πλευρά της χώρας μας.


Γιατί αυτοαποκαλείσθε «Εθνικοί»;

Υπό ευρεία έννοια, «Εθνικός» είναι ο κάθε ένας που υπάρχει και συμπεριφέρεται ως φορέας μίας συγκεκριμένης εθνικής ταυτότητας και ενός συγκεκριμένου Έθους, υπό στενή έννοια δε είναι ο κάθε άνθρωπος που δεν έχει απαρνηθεί τα πιο πάνω, ως αποτέλεσμα του προσηλυτισμού του στις μονοθεϊστικές ανεθνικές θρησκείες (Χριστιανισμό και Μωαμεθανισμό).
Ο Ιουδαϊσμός, που απετέλεσε τη μήτρα των τελευταίων, αποκαλεί «γκογίμ» (κτηνανθρώπους) όλα τα εκτός των Ιουδαίων Έθνη, όρο που λανθασμένα απέδωσαν οι αλεξανδρινοί μεταφραστές της Βίβλου ως «τα Έθνη» η «οι Εθνικοί» στα Ελληνικά και ως «Gentiles» στα Λατινικά.
Εμείς, απαλλοτριώνουμε και καθαρίζουμε τον όρο, επαναφέροντάς τον στην αρχική του έννοια, τηρώντας ωστόσο τη διάσταση που αυτός δηλώνει από τους ακολουθητές των Ιουδαιογενών θρησκειών και ηθών.
Κανονικά, θα έπρεπε να αρκεί η χρήση του όρου «Έλλην» για να δηλώσει αυτό που εμείς εκφράζουμε με το «Έλλην Εθνικός», όμως, δυστυχώς, ο όρος «Έλλην» έχει υποβιβασθεί από δηλωτικός εθνικής κοσμοαντιλήψεως και συμπεριφοράς σε όρο προσδιορισμού των Ορθόδοξων χριστιανών στην πλειοψηφία τους υπηκόων ενός Κράτους που μόνον καταχρηστικά και καταπατητικά θέλει να σχετίζεται με τον όρο «Ελληνικό».

Με την ύπαρξή σας ως «Έλληνες Εθνικοί», δεν διχάζετε τελικά τους Έλληνες;

Το αντίθετο. Θα λέγαμε ότι με την ύπαρξή μας όχι μόνο διατηρούμε τον Ελληνισμό ζωντανό, διατηρούμε τις προγονικές μας αξίες και αρχές ζωντανές και προσπαθούμε να μεταλαμπαδεύσουμε την Ελληνική Ψυχή στις επόμενες γενεές, αλλά και εγγυόμαστε την ενότητα του Ελληνισμού επάνω στις πραγματικές τους εθνικές βάσεις.
Διχαστές είναι μόνον εκείνοι που αυθαίρετα όρισαν με τη σύσταση του Νεοελληνικού Κράτους τον « Ελληνα», επάνω στη βάση μόνον το αν πιστεύει ή όχι στο δικτατορεύον χριστιανικό δόγμα, που σε τελευταία ανάλυση είναι μη Ελληνικό όχι μόνο στην προέλευσή του, αλλά και στις προθέσεις του (αυτό φαίνεται έκλαμπρα από τους ανθρώπους που εν τέλει παράγει).
Διχαστές είναι μόνον εκείνοι που προσπαθούν με κάθε μέσο ν ακυρώσουν την πιθανότητα να υπάρξουν πραγματικοί Έλληνες σε αυτόν τον τόπο.


Τι νομίζετε ότι θα καταφέρετε με την επαναφορά αρχαίων πρακτικών στη σύγχρονη εποχή;

Δεν αγωνιζόμαστε απλώς για μία επιφανειακή επαναφορά «αρχαίων πρακτικών», αλλ αντιθέτως, για την επαναφορά ενός άλλου τύπου ανθρώπου, του Έλληνα - Ανθρώπου, εκείνου που διέπεται από τις ανθρωπιστικές αξίες που πρώτοι οι πρόγονοί μας εξέφρασαν και ανέδειξαν, εκείνου του ανθρώπου που αναζητά τους δρόμους της Αρετής.
Αγωνιζόμαστε για τον εξανθρωπισμό της σύγχρονης εκβαρβαρισμένης κοινωνίας στη βάση των αιώνιων Ελληνικών αξιών και αρχών που προωθούν τον άνθρωπο στη δημιουργία Πολιτισμού, στην πνευματική καλλιέργεια, την πολυμέρεια και την ανοχή και τον κάνουν άξιο κοινωνό των αληθειών των Θεών.
Σήμερα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, η εγκλωβισμένη σε άπειρα αδιέξοδα ανθρωπότητα έχει ανάγκη αυτή την επανανακάλυψη των αρχαίων αξιών, για να ξεφύγει από τον πνευματικό και ηθικό βούρκο που έχει βυθισθεί.

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΝΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

Ποια είναι η πολιτική σας πρόταση;


Αν και το ΥΣΕΕ δεν είναι πολιτικός φορέας, έχει με την αυθεντική, πατρώα έννοια, μία «πολιτική» πρόταση. Αυτή δεν είναι άλλη από την ενεργό συμμετοχή των πολιτών στα κοινά, την Αυτοθέσμιση και τη Δημοκρατία, η οποία ορίζεται με εντελώς διαφορετικό τρόπο από το σημερινό κοινοβουλευτικό κακέκτυπό της που, στην καλύτερη περίπτωση, δεν είναι άλλο από εκλεγμένη Ολιγαρχία.
Η πραγματική Δημοκρατία, που με το α ή β όνομα υπήρχε σε όλες τις πόλεις των Ελλήνων πλην των κλασικών τυραννίδων ή των μοναρχιών της Ελληνιστικής εποχής, ορίζεται από Ισονομία, Ισοκρατία, Ισοπολιτεία και Ισηγορία των πολιτών, χαρακτηριστικά που στερείται παντελώς ο σύγχρονος κόσμος.
Στην πατρώα Αυτοθέσμιση, το ανώτατο πολιτειακό όργανο είναι πάντα η συνέλευση των πολιτών (Εκκλησία του Δήμου, Απέλλα, κ.λ.π.), η άσκηση της εξουσίας (όπως και της ιερατείας) δεν γίνεται από επαγγελματίες αλλά εκ περιτροπής από τους πολίτες με ελάχιστη επαγγελματική αποζημίωση, η θητεία στα πολιτικά αξιώματα (και στην ιερατεία) είναι ετήσια και μη επαναλήψιμη, κανείς σε κανέναν δεν έχει δικαίωμα άσκησης βίας, οι πολίτες παραμένουν τέτοιοι ακόμη και εν καιρώ πολέμου και απουσιάζει παντελώς η δυνατότητα κήρυξης «κατάστασης ανάγκης».


Στην Αρχαία Ελλάδα αναφέρονται οι φασίστες

Είναι προφανές από όσα ειπώθησαν ήδη στην απάντηση «Ποια είναι η πολιτική σας πρόταση;» ότι ο φασισμός, και εν γένει οι ολοκληρωτικές αντιλήψεις, δεν έχουν την ελάχιστη έστω θέση στην όποια επίκληση του Εθνικού, δηλαδή Προχριστιανικού Ελληνισμού. Απλώς, τον πραγματικό Ελληνισμό, που όντας ηττημένος δεν μπορεί να υπερασπισθεί τον εαυτό του, τον έχουν καπηλευθεί χυδαιότατα πλείστοι όσοι απατεώνες για ιδιοτελείς σκοπούς.
Επίκληση του Ελληνισμού γίνεται συνεχώς και από πάμπολλους, μόνο που γίνεται πάντα απατεωνίστικα και καταπατητικά, από χριστιανούς για να στηρίξουν το σαθρό υπόβαθρο των θεωριών τους μέχρι από φασίστες που προσπαθούν να αντλήσουν αίγλη από τη λαμπρότητα των προγόνων μας.
Για την τελευταία καπηλεία ευθύνεται μάλιστα και η εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων (λ.χ. Καστοριάδης, Παπαϊωάννου, Λεντάκης κ.ά.) βυζαντινο- χριστιανική στον τρόπο σκέψης της ελληνική Αριστερά, η οποία κατ ουσίαν χάρισε προς σκύλευση στους εθνικιστές και τους φασίστες τον ευγενή εκείνο κόσμο που γέννησε την Αυτοθέσμιση και τον αντιαυταρχικό Πολιτικό Άνθρωπο.
Όπως όμως ο Χριστιανισμός δεν έχει τίποτε το κοινό με τον Ελληνισμό, έτσι δεν έχουν και όλα τα ιδεολογικά του γεννήματα λ.χ. ο εθνικισμός και ο φασισμός. Πώς μπορεί άλλωστε ο φασίστας να συσχετισθεί με τις βασικές Ελληνικές αρχές, όπως λ.χ. με την ανεκτικότητα στην ετερότητα ή την Δικαιοσύνη;




Γιατί υπάρχει πολυδιάσπαση στον χώρο των Εθνικών;

Ούτε καν διάσπαση δεν υπάρχει, πόσο μάλλον... «πολυδιάσπαση».
Ας ξεκαθαρίσουμε εδώ διαπαντός κάποια πολύ βασικά πράγματα.
Τα όρια του πραγματικού «χώρου» των Εθνικών, όπως αυτός είχε ήδη διαμορφωθεί τα χρόνια των ζυμώσεων που γέννησαν το ΥΣΕΕ («1993» - «1996») ήσαν όχι μόνο πολύ σαφή αλλά και από μόνα τους καλούσαν σε εκπροσώπηση του όλου πράγματος από έναν σοβαρό φορέα, όπως άλλωστε και έγινε (το «1997»).
Έκτοτε βεβαίως εμφανίσθησαν διάφοροι όψιμοι αρχαιολάτρες ή ακόμη και βαλτοί ψευτο-αρχαιολάτρες, άτομα ή ομάδες, που αρκετές φορές σε συνεργασία με αντιφρονούντες μας ή εκδιωχθέντες από τον χώρο μας, αναλώνονται κυριολεκτικά στο να προσπαθούν ν' αμφισβητήσουν το κύρος του ΥΣΕΕ, λες και θα μπορούσε ποτέ αυτό να τίθεται οποτεδήποτε υπό την κρίση του οποιουδήποτε απεχθάνεται την ύπαρξη και δράση του.
Δεν υπάρχει λοιπόν καμμία απολύτως «διάσπαση», πόσο μάλλον... «πολυδιάσπαση» (...) Απλώς, από τη μία είμαστε εμείς οι οργανωμένοι Εθνικοί και από την άλλη πολλοί και διάφοροι πολλών και διαφόρων απόψεων, επιδιώξεων και προθέσεων, οι οποίοι δεν μας αφορούν. Έχουν κάθε δικαίωμα να υπάρχουν οι άνθρωποι, στο μέτρο όμως που δεν καπηλεύονται το όνομά μας, τις αξίες μας και την Θρησκεία μας.


Ποια η θέση σας για τις θεωρίες περί της «Ομάδας Ε»;

Το παραμύθι περί μίας μεσσιανικής ομάδας Υπερελλήνων που θα μας «σώσουν» τάχα από τους εθνικούς μας «εχθρούς», έχει κατασκευασθεί από εκείνους που το κατασκεύασαν, με σαφή σκοπό να εγκλωβίσει πολλούς ημιμαθείς ή μεσσιανολάτρες στην παθητικότητα μίας εσαεί αναμονής αυτών των ανύπαρκτων «εθνοσωτήρων», όπως ακριβώς οι χριστιανοί περιμένουν την Δεύτερη «Παρουσία» του Τζεσούα.
Σκοπός αυτού του παραμυθιού είναι να αδρανοποιήσει, να κατευνάσει, να αποκοιμίσει ή να τρελάνει. Αυτή η χονδροειδής εξουσιαστική απάτη στηρίζεται ωστόσο στο γεγονός ότι ήδη η αυτενέργεια ή το αυθυπεύθυνο των ανθρώπων της μάζας είναι ανύπαρκτα, μετά από ειδική «προετοιμασία» τους στα ορθόδοξα σχολεία, στην ορθόδοξη οικογένεια και εν γένει στο γνωστό διαρκές «κατηχητικό» που καθηλώνει τη χώρα μας στο βυζαντινό σκότος.


Θεωρείτε ότι οι Νεο-Έλληνες αποτελούν φυσική συνέχεια των Αρχαίων Ελλήνων;

Έλληνας stradioti
''Οι stradioti -ιδιαίτερα αυτοί της Πελοποννήσου- παρουσιάζουν ερευνητικό ενδιαφέρον . Αν και μιλάμε για την περίοδο του 14ου, του 15ου και του 16ου αιώνα, εντούτοις, φαίνεται πως οι άνθρωποι αυτοί διατηρούσαν ακόμα τις αυθεντικές ελληνικές παραδόσεις, ακόμα και τις θρησκευτικές! Οι stradioti αποτελούν ακόμα μια απόδειξη ότι αιώνες μετά την επιβολή του χριστιανισμού στην Ελλάδα η δίψα για τα αρχαία ιδεώδη εξακολουθούσε να υπάρχει!''



Σε επίπεδο Έθνους, ναι. Το ίδιο άλλωστε θεωρούσαν και οι εθνεγέρτες του 1821 που έκαμαν λόγο από τις πρώτες κιόλας διακηρύξεις τους για «εθνεγερσία των Ελλήνων μετά από 20 αιώνες υπό ξένο ζυγό».
Η εθνική συνείδηση των Ελλήνων έμεινε κατά νησίδες ζωντανή σε όλη της διάρκεια της τυραννίας των Βυζαντινών, όπως φαίνεται καθαρά άλλωστε στην περίπτωση του κύκλου του Πλήθωνος Γεμιστού ή του προγενεστέρου κινήματος του Λέοντος Σγουρού και επέστρεψε στην Ελλάδα τον 17ο και 18ο αιώνα μέσω των Διαφωτιστών και άλλων επαναστατικών κύκλων.
Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι το (όποιο) Έθνος δεν ακυρώνεται από την (όποια) λόγω συνθηκών περιστασιακή μη εκδήλωση του Εθνισμού του. Για την επιβίωσή του αρκεί έστω και ελάχιστα μέλη του να τον εκδηλώνουν ή να τον κρατούν ζωντανό, και αυτό, στην περίπτωση του Ελληνικού Έθνους συνέβη κατά τη διάρκεια όλων των αιώνων της χριστιανικής και μωαμεθανικής κατοχής.
Οι μη Εθνικοί, εκτός των όσων προσκυνημένων ενσυνειδήτως μισούν τον Εθνισμό τους, είναι απλώς «εν ύπνω» μέλη του Έθνους τους.


Οι Νεο-Έλληνες αποτελούν και φυλετική συνέχεια των Αρχαίων Ελλήνων;

Κάποιοι ναι, κάποιοι όχι, αλλά αυτό είναι εντελώς αδιάφορο.
Ας φλυαρούν περί αυτού οι φυλετιστές αμφοτέρων των πλευρών, τόσο εκείνοι που πάνε να μας παρουσιάσουν σαν 100% Σλάβους ή ο,τιδήποτε άλλο, όσο και εκείνοι που πάνε να μας παρουσιάσουν σαν 100% εξ αίματος συγγενείς του Αιακού.
Εκτός του ότι ποτέ οι πραγματικοί Έλληνες δεν μίλησαν για... «φυλή» (θα ήταν αστείο αυτό άλλωστε αφού στην εποχή τους ο όρος σήμαινε απλώς μικρο- ομάδα «φρατρών», ταυτιζόμενη πολλές φορές με το «γένος»), για το «όμαιμον» που κατά παραχώρηση θα μπορούσε να ειπωθεί ότι ίσχυε την κλασική εποχή, υπάρχει μεγάλο πρόβλημα σοβαρότητος σήμερα, δεδομένου ότι στον πριν και μετά το 1821 Νεο-Ελληνισμό έχουν ενταχθεί και άλλες φυλετικές ομάδες που όμως αρκετά μέλη τους δικαιωματικά θεωρούνται 100% Έλληνες.
Ο Κολοκοτρώνης και πολλοί άλλοι ήρωες που ήσαν Αρβανίτες, τουλάχιστον για τα δικά μας δεδομένα, είναι πέρα για πέρα Έλληνες αφού έχυσαν το αίμα τους στο όνομα των αρχαίων, πραγματικών Ελλήνων. Ποιός γελοίος θα απέκλειε από έναν «φυλετικό» Ελληνισμό τον Κολοκοτρώνη, το Νικηταρά, ή τον Ανδρούτσο; Οι εγχώριοι φυλετιστές οφείλουν να μας δώσουν, πράγμα αδύνατο, μία πειστική λύση για αυτό το ογκώδες οξύμωρο.


Ποια η θέση σας για τα Εθνικά Θέματα;

Εξαρτάται τι εννοεί κανείς με τον όρο «Εθνικά Θέματα», διότι τα πραγματικά τέτοια είναι πολύ συγκεκριμένα και ήδη μέσα από τις έως σήμερα δεκάδες ανακοινώσεις μας οι θέσεις των Ελλήνων Εθνικών έχουν εκφρασθεί με μεγάλη σαφήνεια.
Τα πραγματικά Εθνικά Θέματα είναι η αποδάσωση και σταδιακή ερημοποίηση της ανατολικής Μεσογείου, η παντελής έλλειψη αισθητικής, η πολυεπίπεδη υποδούλωσή μας στην ξένη θρησκεία, ο λειτουργικός αναλφαβητισμός των νέων, η τρομακτική ανυπαρξία Παιδείας, πόσο μάλλον Ελληνικής, η καλλιεργούμενη κλειστότητα πνεύματος και κρυψίνοια, η αθλιότητα των Μ.Μ.Ε., η δειλία των πολιτικών, η αναξιοκρατία και άλλα ανάλογα.
Κάποιοι πέφτουν στην παγίδα ή στήνουν για άλλους παγίδα, ότι τάχα «Εθνικά Θέματα» είναι το έως πού θα επεκτείνεται η κυριαρχία του Νεο-Ελληνικού Κράτους. Εδώ πρόκειται περί απάτης, της ίδιας απάτης που θεωρεί «Τούρκους», «Ιταλούς» κ.λ.π. αμέτρητους από καταγωγή Έλληνες που απλώς δεν είναι Ορθόδοξοι και δεν κατοικούν εντός των συνόρων του Νεο-Ελληνικού Κράτους.
Το (όποιο) Έθνος ΔΕΝ ΤΑΥΤIΖΕΤΑΙ με την (όποια) κρατική υπόσταση, αλλά μπορεί να είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο της τελευταίας. Πληροφορούμε λοιπόν αυτούς που πάνε να παρουσιάσουν ως «Εθνικό» θέμα το σε ποιο κρατικό μόρφωμα θα ανήκει η α ή β έκταση γής ή θαλάσσης, ότι στο Ελληνικό Έθνος ανήκουν και οι Πόντιοι, οι εξισλαμισμένοι Μικρασιάτες, οι εκλατινισμένοι Νοτιοϊταλοί και οι ενθάδε Πομάκοι, ενώ, αντιθέτως, δεν ανήκουν σε αυτό αρκετοί Χριστιανοί Ορθόδοξοι ελλαδίτες που απλώς έτυχε να κατοικούν εντός των συνόρων του Νεο-Ελληνικού Κράτους, το οποίο, ηλιθιωδώς για αυτό το ίδιο και ευφυώς για την Εκκλησία, έχει ορίσει απατεωνίστικα και ανιστόρητα τον «Ελληνισμό» ως ταυτόσημο της... «Ορθοδοξίας».




ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΓΕΝΙΚΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Reviewed by ΤΕΛΧΙΝΙΣ ΡΟΔΙΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ on 10:15:00 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Όλα τα δικαιώματα δεσμεύονται από το ΤΕΛΧΙΝΙΣ ΡΟΔΙΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ © 2014 - 2015
Με την Αρωγή των Διιπετές, Και Υ.Σ.Ε.Ε.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.