Top Ad unit 728 × 90

Επικεφαλίδες

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΡΟΔΙΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ

Η διαφορά μεταξύ ιεραπόστολου και διαφωτιστή


Ο ιεραπόστολος ενδιαφέρεται να κατεβάσει τον άνθρωπο και ο προσηλυτιζόμενος γουστάρει να "παρκάρει" οριστικά το αυθυπεύθυνό του (λ.χ. "παρέδωσα την ζωή μου στον Χριστό"). Επειδή οι πολλοί, εκτός από χυδαίοι είναι και φυγόπονοι (είναι αυτό μάλιστα βασικό τμήμα της χυδαιότητάς τους) ο ιεραποστολισμός φαινομενικά "προκόπτει". Εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν ούτε οι πολλοί, ούτε τα ζητούμενά τους. Αν με ενδιάφεραν, θα ήμουν πολιτικός και θα ζητιάνευα ψήφους.

Δεν έχω "μαθητές". Μάλλον "συνοδοιπόρους" προς την τελείωση.

Ο διαφωτιστής, ο δάσκαλος,ο φιλόσοφος, απευθύνονται στους ποιοτικούς ΜΟΝΟΝ ανθρώπους, αυτούς δηλαδή που, συν πολλοίς άλλοις, είναι πρόθυμοι και να κοπιάσουν.

Δεν έχω "μαθητές". Μάλλον "συνοδοιπόρους" προς την τελείωση. Γι' αυτό άλλωστε και η ενασχόληση με την Αρετή.

Η διαφορά μεταξύ ιεραπόστολου και διαφωτιστή Reviewed by Unknown on 12:00:00 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Όλα τα δικαιώματα δεσμεύονται από το ΤΕΛΧΙΝΙΣ ΡΟΔΙΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ © 2014 - 2015
Με την Αρωγή των Διιπετές, Και Υ.Σ.Ε.Ε.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.